Pracodawcy powinni brać pod uwagę indywidualne różnice w osobowościach pracowników w kontekście pracy zdalnej. Określić w jaki sposób ich wspierać i rozwijać po to, by jak najlepiej wykorzystać drzemiący w nich potencjał.
Praca zdalna jako standard we współczesnym świecie
75%
pracodawców zatrudnia pracowników, którzy w następstwie COVID-19 pracują z domu
75%
wskazuje chęć kontynuowania pracy zdalnej, przynajmniej okazjonalnie
56%
deklaruje chęć pracy głównie w formie zdalnej niezależnie od okoliczności
3 na 4
pracodawców przyznaje, że utrzymanie motywacji pracowników stało się wyzwaniem
35%
organizacji doświadcza zmian w efektywności pracy pracowników i zespołów
1/3+
pracodawców stoi przed wyzwaniami dotyczącymi zmian kultury organizacyjnej oraz sposobów komunikacji
3 na 4
osoby zarządzające zadeklarowały, że nie będą przywracać wszystkich pracowników do pracy w siedzibie firmy
Wyniki badań:
IBM (2020). IBM Study: COVID-19 Is Significantly Altering U.S. Consumer Behavior and Plans Post-Crisis Personal Mobility, Retail Shopping, and Event Attendance Are Among the Areas Most Impacted. Retrieved May 14, 2020 from: https://newsroom.ibm.com/2020-05-01-IBM-Study COVID-19-Is-Significantly-Altering-U-S-Consumer-Behavior-and-Plans-Post-Crisis.
SHRM (2020) COVID-19 Research: How the pandemic is challenging and changing employers. Retrieved May 3, 2020 from: https://www.shrm.org/hr-today/news/hr-news/pages/new-shrm-research-on-how-covid-19-is-changing-the-workplace.aspx.
Pracodawcy i menedżerowie stanęli aktualnie przed wyzwaniem, jakim jest właściwa ocena kompetencji i efektywności działania kandydatów i pracowników, oraz zarządzanie nimi w nowych warunkach…warunkach pracy zdalnej.
Jak zatem oceniać i rozwijać kompetencje przyszłości?
Skorzystaj z REMOTE WORKER SOLUTION czyli uznanego na całym świecie kwestionariusza PAPI-3 wraz opracowanym modelem pracownika zdalnego
Model zastosowany do oceny kompetencji pracownika zdalnego pozwala na pomiar dopasowania posiadanych kompetencji do opisanego modelu oraz dostarcza wskazówek rozwojowych, które pomogą pracownikom wykorzystać ich mocne strony i przezwyciężyć potencjalne trudności.
Co zyskujesz dzięki REMOTE WORKER SOLUTION
Szybko i skutecznie zidentyfikujesz cechy i kompetencje kluczowe w warunkach pracy zdalnej
Uzyskujesz informacje o przewidywanych zachowaniach pracownika podczas pracy zdalnej
Uzyskujesz cenne wskazówki rozwojowe dla każdej kompetencji ujętej w modelu
Ocena REMOTE WORKER SOLUTIONS w skrócie
Ocena 9 kluczowych kompetencji według modelu pracownika zdalnego
Ocena 9 kluczowych kompetencji według modelu menedżera zdalnego
Przejrzyste raporty w oceną poszczególnych kompetencji oraz wskazówkami rozwojowymi
Jednocześnie otrzymujesz wszystko to, co w standardzie oferuje kwestionariusz PAPI-3
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
+48 793 790 070
hr@alta.pl