Inteligencja emocjonalna pomaga koncentrować się na zmianach osobistych tak, aby jak najlepiej wykorzystać swój potencjał a także w pełni mobilizować, inspirować i motywować innych. Świadome wykorzystanie inteligencji emocjonalnej pozwala uwolnić potencjał drzemiący w pracownikach.
Czym dokładnie jest inteligencja emocjonalna?
Inteligencja emocjonalna (IE) to połączenie postaw, odczuć i zachowań, które wpływają na skuteczność działania i efektywność osobistą. Inteligencja emocjonalna pozwala na pełne wykorzystanie zasobów wynikających z osobowości i rozwój zarówno w kontekście osobistym jak i interpersonalnym.
Inteligencja emocjonalna – struktura
Inteligencja personalna
Inteligencja interpersonalna
Zachowania
Zarządzanie własnymi zachowaniami
Zarządzanie
relacjami
Odczucia
Samoświadomość
Świadomość odczuć
innych ludzi
Postawy
Pozytywna
samoocena
Życzliwa ocena
innych ludzi
Korzyści z włączenia oceny inteligencji emocjonalnej w organizacji
Skorzystaj z REMOTE WORKER SOLUTION czyli uznanego na całym świecie kwestionariusza PAPI-3 wraz opracowanym modelem pracownika zdalnego
Model zastosowany do oceny kompetencji pracownika zdalnego pozwala na pomiar dopasowania posiadanych kompetencji do opisanego modelu oraz dostarcza wskazówek rozwojowych, które pomogą pracownikom wykorzystać ich mocne strony i przezwyciężyć potencjalne trudności.
Co zyskujesz dzięki REMOTE WORKER SOLUTION
Szybko i skutecznie zidentyfikujesz cechy i kompetencje kluczowe w warunkach pracy zdalnej
Uzyskujesz informacje o przewidywanych zachowaniach pracownika podczas pracy zdalnej
Uzyskujesz cenne wskazówki rozwojowe dla każdej kompetencji ujętej w modelu
Ocena REMOTE WORKER SOLUTIONS w skrócie
Ocena 9 kluczowych kompetencji według modelu pracownika zdalnego
Ocena 9 kluczowych kompetencji według modelu menedżera zdalnego
Przejrzyste raporty w oceną poszczególnych kompetencji oraz wskazówkami rozwojowymi
Jednocześnie otrzymujesz wszystko to, co w standardzie oferuje kwestionariusz PAPI-3
Chcesz dowiedzieć się więcej?
Skontaktuj się z nami
+48 793 790 070
hr@alta.pl